-
"Vi er veldig seksuelle mennesker" (paradise hotel 2010)
... Kommentar fra en av deltakerene fra årets Paradise Hotel. Noen som skal følge litt med?
Jeg kjenner til hun ene frisøren som er med i år ("hun med puppene")
-
Aldri i livet om jeg skal se på disse teite ungdommene. Det der er det største pisset jeg har sett på tv.
God Sommer

-
Ser på farmen i, det dekker reality behovet for i år.
-
Hahahaha. Nei, jeg skal ikke se på.
-
Vi må nok se på her ja. Intriger er gull.
-
Kan hende jeg blir å se litt på Paradise Hotel, det virker på meg som at det er en mer "sexy" reality enn Farmen, flere "blondiner" på ett sted også hehe
-
Jeg liker å se litt om hvordan ting gjøres på en tungvint måte.
-
Henger meg helt klart med ja.. brlir nok en del dristig kryssklipp i år gjen.. men vi får vel nok en gang vente på den danske versjonen som jeg har inntrykk av at har en betydelig bedre casting (av erfaring),,
-
Åh, herre... Jeg blir nødt til å se det, jeg. Det er alltid sånn når jeg "kjenner" noen som er med. Jeg har jobbet sammen med frøken Bråten Christensen. Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffa. Hun hadde jobbet med meg i ca to og en halv time på hennes første dag, så var limewire på plass på jobb-pc. Standardsvaret når noen ba henne om å gjøre noe var "ja, jeg skal bare høre ferdig sangen", "ja, jeg skal bare spise lunsj (i en og en halv føkkings time)" eller "njæ, det høres så kjedelig ut, det kan noen andre gjøre". Høy tyggisfaktor, sminkepause seks ganger til dagen og generelt sett ikke helt med i verden.
-
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
Forum Rules