+ Svar på tråd
Side 4 av 4
FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultater 31 til 37 av 37

Tråd: Hvilken farge har du på bilen din?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Ikke ikke Trondheim jaffal
    Meldinger
    5,580
    Rykte styrke
    13

Standard

Nå har jeg prøvd en slik en bilvaskemaskin på en sånn drivstoffyllebutikk. Jeg kan rapportere om at disse innretningene altså virkelig fins, og at bilen er grå også som nyvasket.

DonkeyKong Champion! Jacks Bar Champion! Galaga Champion!
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Ozlo
    Alder
    39
    Meldinger
    11,781
    My Mood
    Goofy
    Rykte styrke
    21

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Organa Vis post
    Nå har jeg prøvd en slik en bilvaskemaskin på en sånn drivstoffyllebutikk. Jeg kan rapportere om at disse innretningene altså virkelig fins, og at bilen er grå også som nyvasket.
    Bare pass på at du ikke vasker med børster på en bil som er nogenlunde ny (nyere enn 10 år). Den vil dra sanden av lakken og returnere med den samme sanden sittende fast i børstene, noe som resulterer i masse småriper i lakken. Jeg var så dum å gjøre det på en splitter ny bil og angret som en hund når jeg så resultatet.

Selv vasker jeg bare bilen selv i selvvask med høytrykkspyler (man slipper unna med 40 spenn for en vask), og leverer den inn på en sånn pakistaner-vask når den skal vaskes innvendig. Som regel vil pakistanerne vaske den mye bedre enn noen maskin og tar typisk ca. 150 kr. for det. Du vet vel at bilen din trenger innvendig polering og egen vinduspolering innimellom? Ikke det nei? Nå vet du det. Her har du den største hallen i Oslo: http://www.konowsbilpleie.no/
    Sist endret av Mr.Man; 03-03-10 kl 16:02

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    59,92° N
    Meldinger
    2,597
    My Mood
    Angelic
    Rykte styrke
    9

Standard

Hvit bil har blitt grå-brun, blir jo skitten på en kort kjøretur fortiden. Gleder meg til vår!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Ikke ikke Trondheim jaffal
    Meldinger
    5,580
    Rykte styrke
    13

Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    10,106
    Rykte styrke
    20

Standard

Konows bilpleie er helt super, her stemmer jeg i med mistermannen.

Ellers kan jeg bare ikke forstå hvordan småjentene (og -guttene) på bensinstasjonene ikke kan eller vil forstå hvorfor man ber om børsteløs bilvask.
    Igår på vei hjem fra jobben stoppet jeg innom en Statoil-stasjon og ba om nettopp dette, ettersom jeg også har et ønske om å bevare bilen min nogenlunde i bra stand noen år til.
    Spørsmål fra selger: "Kan du ikke heller tenke deg å kjøpe en vask med børster"?
    Svar fra TC: "Nei, jeg vil gjerne ha en børsteløs vask takk"
    Kommentar fra selger "Jo men vask med børster er jo mye bedre. Hvorfor vil du ikke ha den?
    (på dette tidspunktet ble jeg rett og slett lei og oppgitt)
    Spørsmål fra meg: "Kjenner du til Münchhausens trilemma"?
    Svar fra selger: "Eh, hæh? Uhm, nei" (eller noe deromkring)
    Svar fra meg "Det var synd, da ville du forstått hvorfor. Jeg vil simpelthen ha den børsteløse vasken fordi jeg vil ha den"

Jeg skal medgi at jeg følte meg som en rimelig arrogant drittsekk da jeg betalte og gikk, men hvorfor ialledager skal noen krangle når jeg forsøker å kjøpe et produkt de fører?
    Ville den samme selgeren f.eks. forsøkt å overbevise meg om å kjøpe en Pepsi istedet for en Coca Cola dersom jeg hadde bedt om dette?`
    Jeg forstår det bare ikke. Har sikkert med å gjøre at jeg er en arrogant drittsekk som vil bevare lakken på bilen min. Jaja.
    "A good plan today is better than a perfect plan tomorrow" - Wag The Dog

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Her så klart
    Meldinger
    8,871
    My Mood
    Bashful
    Rykte styrke
    16

Standard

Men sånn er det jo når man kan stå bak kasse og være 18 år.
    God Sommer

Medlem siden
    Jan 2004
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    10,106
    Rykte styrke
    20

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Coco Chanul Vis post
    Men sånn er det jo når man kan stå bak kasse og være 18 år.
    Det går utmerket an å levere produktet kunden ber om også, uavhengig av alder
    "A good plan today is better than a perfect plan tomorrow" - Wag The Dog

+ Svar på tråd Nye innlegg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine